Expres-keks torta

By Admin
  Sastojci:

  Za Podloge;
  •  500g. petit beurre keksa
  Za Vanilin-kremu;
  •  4 zumanjka
  •  15-18 velikih kasika secera
  •  3 pudinga od vanilije
  •  2 vanilin secera
  •  250ml. mlijeka+1l. mlijeka za kuhanje kreme
  Za Bijeli Saum;
  •  4 bijelanjka cvrsti snijeg
  •  4 velike kasike secera
  Za Sirup;
  •  8 velikih kasika secera
  •  8 velikh kasika vode
  •  2 vanilin secera
  Za Ukrasavanje;
  •   kombinacija tamne i bijele cokolade
  •   i jos
  •   oko 250ml. hladnog mlijeka za natopiti kekse
  •   kockica maslaca za premazivanje pleha(tepsije)gdje ce te slagati kolac 


  1. Zumanjke,secer,pudinge od vanilije,izmijesajte u 250ml. hladnog mlijeka da dobijete gustu,smijesu bez grudica.U drugoj posudi,stavite 1 litar mlijeka da uzavri.Sastavite obadvije smijese,i lagano kuhajte i mijesajte,ali pazite da vam se ne stvore grudice.U pleh (vel.27x37cm),blago ga premazite maslacem,pa slozite prvi red keksa(lagano namocenih u hladno mlijeko).premazite sa vanilin-kremom.
  2. Slozite opet red keksa namocenih u hladno mlijeko,premazite sa vanilin-kremom.Redati tako dok ne utrosite kekse i vanilin-kremu.Zavrsni red mora biti keks.
  3. Stavite u pecnicu na 150C. 10 minuta.
  4. Za to vrijeme napraviti bijelu glazuru;Umutite 4 bijelanjka(hladna iz frizidera) u cvrsti snijeg,postepeno im dodavati secer i nastaviti miksati.Skuhajte za sirup;secer i vodu cca 5 minuta,pa ga lagano dodavati u cvrsti snijeg,sve dok se ne stvori gusta i svijetla pijena.
  5. Kolac izvadite iz pecnice,pa ga premazite bijelom kremom-saumom,pospie mrvicama tamne i bijele cokolade.Ohladite ga najbolje preko noci(bolji je kad odstoji).


Posluživanje

Mali moj savjet 1;Sirup se stavlja vruc,i mora se paziti da ide u sredinu sauma,gdje je mikser inace se brzo stvrdne i "karamelizira".U klasicnoj verziji ovoga kolaca on se u principu ne pece,ali ovaj nacin mi je ukusniji i kolac bude jako socan i mekan!
Mali moj Savjet 2;ako niste vijesti u pripremanju sauma,kolac mozete premazati sa slagom ili tucenim slatkim vrhnjem(i ja ga tako nekada spremim i bude mi cak puno socniji,jer neko ne voli saum,posebno djeca)..pa Vi po zelji kako Vam odgovora,ja sam Vam samo dala "zgodnu ideju":))))

 Uživajte!!